Troldeværket

Troldeværket er tænkt som et forældrenetværk for brugere af Troldehøjen. Udgangspunktet er fællesskab og dialog forældre imellem.

Skiftende arrangementer byder forældre og børn indenfor i en ny form for "efter lukketid"-forum. Her er der mulighed for at skabe nye kontakter, legekammerater og dialog med andre familier. Her er der plads til at vende emner, som der normalt ikke er tid til i hverdagen.

Arrangementerne har forskellige temaer, som har relevans for forældre og børn. Der er variation, således at der veksles mellem sidde-stille-temaer og bevægelsestemaer.

Vi ønsker en afslappet og hyggelig atmosfære med plads til alle. Vi har en forventning til forældrene om imødekommenhed overfor nye som gamle forældre.

Troldeværket har minimum to arrangementer i løbet af et år. Ved alle arrangementer er der mulighed for spisning og børn er naturligvis altid velkomne. Arrangementet ligger typisk i tidsrummet 17-19.

Troldeværket har haft temaer som: Friluftsliv i haven, børn og søvn, loppemarked, børns selvværd, forældre-barn-gymnastik, bålhygge og skovtur.

Hvem står bag? Det gør Troldehøjen, med god opbakning fra forældrebestyrelsen.

Koster det noget? Vi tager 20 kr. pr. næse til mad.

Hvem bestemmer temaerne? Det gør vi, men vi er åbne overfor gode idéer til temaer og arrangementer.

Kan jeg hjælpe? Ja selvfølgelig, først og fremmest mød op til de gode arrangementer.